وبلاگ نبأ

وبلاگ نبأ
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بنر های مذهبی متحرک

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
MAHDI_2015

نظرات  (۱)

با سلام خدمت شما...
من یک وبلاگ مدهبی درست کردم و نیازمند یک بنر مذهبی برای تبلیغ وبلاگ هستم خودم بلد نیستم درست کنم و کسی رو هم نمیشناسم که درست کنه ... خواستم ببینم اگه شما بلدید درست کنید هزینش مشکلی نداره و در ضمن در ثوابش هم شریک میشید آخه با این وبلاگ در مسابقات دانشگاه شرکت کردم که اگه برنده شم پولشو به یک خیریه هدیه میکنم 
یا علی
پاسخ:
سلام خدمت دوست عزیزمون
خدمتتون عرض کنم که جواب پیام شما رو در وبلاگ خوبتون فرستادم....
التماس دعای فرج
Mahdi_2015

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی