وبلاگ نبأ

وبلاگ نبأ
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود نوحه ماه محرم سال 94

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

 

کربلایی جواد مقدم

شب اوّل

آواره ی توی کوچه هام، کاش... (زمینه )

کدوم ارباب آنقدر نوکر داره... (شور )

میا کوفه شده تنها سفیرت (واحد)

ساقی زینب عراقی... (واحد)

دل جان گرفته با دم این دم همیشه (شعر خوانی)

تا که از عشق حسین نغمه ی دل سر دادم (شور)

داره دونه دونه از راه مهمون میاد (شور)

شب دوّم

عباس من داداش فدات... (زمینه)

شرمنده ام شرمنده ام خیلی آقا... (شور)

بی تو که باشم حوصله ام سر می رود... (شور)

تا چشم وا کردمو دنیا دیدم... (واحد)

به دار هر دو جهان دلربا ... (شعر خوانی)

عمری از کرب و بلا نوشتم... (شور)

شب ســوّم

بی تو شده یه عالمه، زخم هایی که رو بالمه... (زمینه)

دوست دارم بابی انت و امی...(شور)

وسط درد دل من به نوازش آرزومه...(واحد)

بنده نوازی میکنی ، دلو راضی می کنی...( واحد)

نه نه که گفته که تو جا در دل دنیا...(شعر خوانی)

دل سیاهمو زر می کنی ، چشمای خشکمو تر می کنی ...(شور)

دمه هییت ام ، توی نوبتم خدا میدونه خیلی بی طاقتم...(شور)

نقشم بنگارید پریشانه رقیه...(شعر خوانی)

شب چهــارّم

باید خدا خدا کنم اسم تو رو صدا کنم...( زمینه)

محرم محرم وعده مون دم حرم...(شور)

بی کس و آواره منم سرور  و آقا همه تو ...( واحد)

حال تو حال و هوام شور شین ت روضه هام...(واحد)

به جای جای دلم جای پای توست حسین...(شعر خوانی)

مهر تو را به عالم امکان نمی دهم...(مدح خوانی)

شب پنجــم

 بغضی نشسته تو گلو ، دارم فقط یه آرزو ...(زمینه)

آه ای عمو جون با چشم گریون...(واحد)

همین خوبه آقا جان دل از عشقت بی قراره...(واحد)

دادیم قسم باز به نام تو خدا را...(شعر خوانی)

ای آروم جونم حسین از عشقت مجنونم...(شور)

توی دلا خیلی عزیزی طبیب درد هر مریضی...(شور)

تعریف من از عشق همان بود که گفتم...(شعر خوانی)

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۸
MAHDI_2015

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی